شهردار یزد:
شهردار یزد از هماهنگی برای تامین سه دستگاه ویلچر مخصوص ورزشکاران پارابدمینتون استان توسط شهرداری و نماینده مردم یزد، اشکذر و زارچ در مجلس شورای اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۳۰۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰ 07 October 2023

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، ابوالقاسم محی الدینی با اشاره به دیدار با ورزشکاران پارابدمینتون یزد که با حضور محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد، اشکذر و زارچ در مجلس شورای اسلامی و محسن ابوترابی عضو شورای اسلامی شهر برگزار شد، اظهار داشت: ورزشکارانی که امروز با آنها دیدار و گفت‌وگو داشتیم عمدتا در عرصه‌های مختلف ملی و بین المللی حائز رتبه‌های خوبی شده اند.
شهردار یزد خاطرنشان کرد: ورزشکاران این حوزه نیازهایی را برای حضور و شرکت در مسابقات ملی و بین المللی داشتند و در مباحث مطرح شده این نیازها مورد بررسی قرار گرفت.
وی افزود: نیاز اصلی که در این نشست مطرح شد مربوط به تهیه ویلچر مخصوص برای شرکت در این مسابقات بود که مقرر شد دو دستگاه توسط نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس و یک ویلچر هم توسط شهرداری یزد تهیه شود.
محی الدینی گفت: همچنین نیازهای دیگری از جمله بحث حمل و نقل مطرح شد که مقرر شد این ورزشکاران بتوانند از دو دستگاه خودرویی که در اختیار انجمن ضایعه نخاعی استان قرار داده می شود بتوانند استفاده کنند.
شهردار شهر دارالعباده یزد تصریح کرد: در ارتباط با اعزام به مسابقات هم مقرر شد به صورت موردی به شهرداری اعلام شود تا شهرداری هم در حد امکان به انجام آن اقدام لازم را انجام دهد.
وی ادامه داد: در خصوص مناسب سازی با توجه به اینکه افراد جانباز و معلول بهترین نظارت را می‌توانند داشته باشند موارد را بیان کرده و با مشخص کردن محل مناسب، شهرداری یزد اقدام به مناسب سازی محل و تحویل آن کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار